krzynol a co tam u was za jazda ? z domów was wywlekli :shock: :?: czy to w innym miejscu ten wyciek gazu ?
[O1] Analiza błędów z VAGa - szukanie usterki
Zwiń
X
-
[O1] Analiza błędów z VAGa - szukanie usterki
Mam Octavię 1.6, 75KM z LPG.
Kilka dni temu żona jadąc autem zauważyła, że zapaliła się sygnalizacja AIRBAGu, zgasło radio i zwolnił/wyłączył się wentylator nadmuchu. Po chwili wszystko wróciło do normy a sygnalizacja zgasła. Na następny dzień auto w trakcie jazdy "umarło". Po prostu zachowało się tak jakby ktoś wyłączył kluczykiem silnik. Totalny brak prądu. W kolejnym dniu auto bez problemu zapaliło i przejechało 200 metrów po czym znów "umarło". Charakterystyczne jest to, że po awarii nie pali się sygnalizacja akumulatora, nawet przy starcie.
Dziś została podpięta kod kompa i oto rezultat:
1)-516-styki biegu jałowego-F60
Nieprawidłowy sygnał-błąd sporadyczny
2)-17978-Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu/nie związany ze sprzętem-błąd sporadyczny
3)-1249-Wtryskiwacz cylindra 1-N30-
przerwa lub zwarcie do masy-błąd sporadyczny
4)-1259-przekaźnik pompy paliwa J17
przerwa lub zwarcie do masy-błąd sporadyczny
5)-282-Regulator położenia przepustnicy V60
Obwód przerwany-Błąd sporadyczny
Podpinając kompa do LPG również wyświetliły się błędy zbyt niskiego napięcia LPG.
Po uruchomieniu samochodu (odpalany z kabli) ładowanie wyglądało w porządku ok.14V
Silnik pracował ok 30 minut i zachowywał się normalnie. Po wyłączeniu wielokrotnie uruchamiany palił na dotyk. Jednak nie ma do tej pory sygnalizacji akumulatora.
Ktokolwiek ma coś konstruktywnego do powiedzenia to proszę o wpisy
-
-
WITAJ konfucjusz
MIAŁEM PODOBNE OBJAWY TYLKO NIE UDAŁO MI SIĘ USUNĄĆ USTERKI:
3)-1249-Wtryskiwacz cylindra 1-N30-
przerwa lub zwarcie do masy-błąd sporadyczny
MUSISZ SPRAWDZIĆ MASĘ która znajduje się obok AKU..A po prawej stronie nieco niżej, tam są 3 brązowe kable masowe one lubią być zaśniedziałe na konektorkach ,powinno pomuc
pozdrawiam :wink:
[ Dodano: Nie 19 Gru, 10 22:37 ]
napięcia ładowania akumulatora, powinno być 13,8- 14,4V jeżeli NAPIĘCIE mieści się w tych granicach to regulator jest OK. :!:P.D
MOJE MARZENIE
OKTAWIA
1,9TDI
Komentarz
-
Komentarz